تاریخچه آموزش پیش دبستانی

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-10:33 ق.ظ

    موضوع  :

    تاریخچه آموزش پیش دبستانی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    تاریخچه آموزش پیش دبستانی در ایران به 80 سال پیش باز می گردد.

    در سال 1298 مسیونر های مذهبی و اقلیت های دینی به احداث كودكستان ها و مراكز آموزش پیش دبستانی درتهران مبادرت نمودند .در همان اثنا زنده یاد جبار باغچه‏بان در سال 1303 به احداث باغچه اطفال در شهرستان تبریز مبادرت نموده و چند سال بعد در سال 1307 كودكستان دیگری در شهرستان شیراز دایر نمود. گفتنی است كه در آن اثنا تنها از كودكان خانواده های مرفه و كارمندان عالی رتبه ادارات در این مراكز ثبت نام به عمل می آمد . استقبال این خانواده ها از عملكرد مراكز آموزش پیش دبستانی (كودكستان ها( سبب گردیدكه طی مدت زمان كوتاهی در تهران وچندین شهر بزرگ دیگر كشور، كودكستان هایی توسط بخش خصوصی دایر گردد .از جمله مهمترین برنامه های این مراكز می توان به بازی های مرسوم ، آموزش مقدماتی خواندن و نوشتن ، نقاشی و بازی با عروسك و اشكال هندسی اشاره نمود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

شرایط و یژگیهای و وظایف كاركنان فضا و تجهیزات آموزشی

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-10:33 ق.ظ


شرایط و یژگیهای و وظایف كاركنان فضا و تجهیزات آموزشی



قیمت:200000ریال

         موضوع  :

    شرایط و یژگیهای و وظایف كاركنان فضا و تجهیزات آموزشی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    

    مربی مراكز پیش دبستانی باید دارای ویژگی های زیر باشد این ویژگی ها می تواند از طریق انجام مصاحبه با متقاضیان توسط كارشناسان زیرربط یا مدیریت مركز مورد بررسی قرار گیرد.

    1-در زمینه شناخت كودكان تخصص و آگاهی داشته باشد.

    2-به حرفه و كار خود علاقه مند بوده و اعتماد به نفس و صبر و حوصله كافی برای كار با كودكان داشته باشد.

    3-با رویكردها اهداف و محتوا و روش های آموزشی در دوره پیش دبستانی آشنا باشد.

    4-از توانایی لازم در برنامه ریزی و هدایت جریان یاددهی- یادگیری برخوردار باشد.

    5-علاقه به مطالعه بوده و به مسائل و پیشرفتهای زمان آشنا باشد.

    6-روحیه ای شاد و ظاهری آراسته با رعایت شئونات اسلامی داشته باشد.

    7-دارای نقص عضو بارز یا هرگونه نقصی كه مانع انجام وظیفه شود نباشد.

    8-امین و رازدار بوده و به اصول اخلاقی پایبند باشد.

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

تاریخچه آموزش پیش دبستانی

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-10:33 ق.ظ

    موضوع  :

    تاریخچه آموزش پیش دبستانی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    تاریخچه آموزش پیش دبستانی در ایران به 80 سال پیش باز می گردد.

    در سال 1298 مسیونر های مذهبی و اقلیت های دینی به احداث كودكستان ها و مراكز آموزش پیش دبستانی درتهران مبادرت نمودند .در همان اثنا زنده یاد جبار باغچه‏بان در سال 1303 به احداث باغچه اطفال در شهرستان تبریز مبادرت نموده و چند سال بعد در سال 1307 كودكستان دیگری در شهرستان شیراز دایر نمود. گفتنی است كه در آن اثنا تنها از كودكان خانواده های مرفه و كارمندان عالی رتبه ادارات در این مراكز ثبت نام به عمل می آمد . استقبال این خانواده ها از عملكرد مراكز آموزش پیش دبستانی (كودكستان ها( سبب گردیدكه طی مدت زمان كوتاهی در تهران وچندین شهر بزرگ دیگر كشور، كودكستان هایی توسط بخش خصوصی دایر گردد .از جمله مهمترین برنامه های این مراكز می توان به بازی های مرسوم ، آموزش مقدماتی خواندن و نوشتن ، نقاشی و بازی با عروسك و اشكال هندسی اشاره نمود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

شرایط و یژگیهای و وظایف كاركنان فضا و تجهیزات آموزشی

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-10:33 ق.ظ


شرایط و یژگیهای و وظایف كاركنان فضا و تجهیزات آموزشی



قیمت:200000ریال

         موضوع  :

    شرایط و یژگیهای و وظایف كاركنان فضا و تجهیزات آموزشی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    

    مربی مراكز پیش دبستانی باید دارای ویژگی های زیر باشد این ویژگی ها می تواند از طریق انجام مصاحبه با متقاضیان توسط كارشناسان زیرربط یا مدیریت مركز مورد بررسی قرار گیرد.

    1-در زمینه شناخت كودكان تخصص و آگاهی داشته باشد.

    2-به حرفه و كار خود علاقه مند بوده و اعتماد به نفس و صبر و حوصله كافی برای كار با كودكان داشته باشد.

    3-با رویكردها اهداف و محتوا و روش های آموزشی در دوره پیش دبستانی آشنا باشد.

    4-از توانایی لازم در برنامه ریزی و هدایت جریان یاددهی- یادگیری برخوردار باشد.

    5-علاقه به مطالعه بوده و به مسائل و پیشرفتهای زمان آشنا باشد.

    6-روحیه ای شاد و ظاهری آراسته با رعایت شئونات اسلامی داشته باشد.

    7-دارای نقص عضو بارز یا هرگونه نقصی كه مانع انجام وظیفه شود نباشد.

    8-امین و رازدار بوده و به اصول اخلاقی پایبند باشد.

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

ناتوانایی های یادگیری

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-09:40 ق.ظ

    

    موضوع  :

    ناتوانایی های یادگیری

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    نا توانایی های یادگیری مقوله خاص دیگری است كه در حیطه كودكان استثنایی قرار دارد و درصد چشمگیری از كودكان را در بر می گیرد، نا توانایی های یادگیری نارسایی های خاصی است كه در صورت عدم شناسایی آن معمولاً تحقیر و توهین و...بی دری و شكست های تحصیلی را به بار می آورد. اشكال بزرگ این اختلال آن است كه بر خلاف نابینایی و ناشنوایی و ... تشخیص آن در سنین پیش دبستانی به آسانی امكان پذیر نیست.

    نكته مهم در تشخیص اختلالات یادگیری این است كه بتوانیم اختلال را پیش از ظهور یا در همان مراحل اولیه ی ظهور مورد شناسایی قرار دهیم تا از صدمات روانی تحصیلی بعد جلوگیری كنیم. زیرا هم خود كودك به دلیل ناتوانایی در انجام بعضی تكالیف رنج می بردوتصویرمثبتی كه ازخود داشته ازبین می رودوهم موردتوبیخ وسرزنش معلمین ودانش آموزان قرار می گیرد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

مهارت های آموزشی

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-09:40 ق.ظ


مهارت های آموزشی



قیمت:80000ریال

    

    موضوع  :

    مهارت های آموزشی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    

    روشهای تدریس سنتی و متداول

    روش های جدید آموزشی

    روشهای مختلف آموزش انفردای

    یادگیری تا حد تسلط

    تدریس خصوصی

    آموزش برنامه ای

    آموزش به وسیله رایانه

    سازماندهی مجدد مدارس برای آموزش انفرادی

    آموزش انفرادی تجویز شده

    آموزش انفرادی هدایت شده

    ارزشیابی IPI و CAI و IGE و سایر روشها

    روش واحدها

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

ناتوانایی های یادگیری

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-09:40 ق.ظ

    

    موضوع  :

    ناتوانایی های یادگیری

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    نا توانایی های یادگیری مقوله خاص دیگری است كه در حیطه كودكان استثنایی قرار دارد و درصد چشمگیری از كودكان را در بر می گیرد، نا توانایی های یادگیری نارسایی های خاصی است كه در صورت عدم شناسایی آن معمولاً تحقیر و توهین و...بی دری و شكست های تحصیلی را به بار می آورد. اشكال بزرگ این اختلال آن است كه بر خلاف نابینایی و ناشنوایی و ... تشخیص آن در سنین پیش دبستانی به آسانی امكان پذیر نیست.

    نكته مهم در تشخیص اختلالات یادگیری این است كه بتوانیم اختلال را پیش از ظهور یا در همان مراحل اولیه ی ظهور مورد شناسایی قرار دهیم تا از صدمات روانی تحصیلی بعد جلوگیری كنیم. زیرا هم خود كودك به دلیل ناتوانایی در انجام بعضی تكالیف رنج می بردوتصویرمثبتی كه ازخود داشته ازبین می رودوهم موردتوبیخ وسرزنش معلمین ودانش آموزان قرار می گیرد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

مهارت های آموزشی

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-09:40 ق.ظ


مهارت های آموزشی



قیمت:80000ریال

    

    موضوع  :

    مهارت های آموزشی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    

    روشهای تدریس سنتی و متداول

    روش های جدید آموزشی

    روشهای مختلف آموزش انفردای

    یادگیری تا حد تسلط

    تدریس خصوصی

    آموزش برنامه ای

    آموزش به وسیله رایانه

    سازماندهی مجدد مدارس برای آموزش انفرادی

    آموزش انفرادی تجویز شده

    آموزش انفرادی هدایت شده

    ارزشیابی IPI و CAI و IGE و سایر روشها

    روش واحدها

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

پیشرفت گرایی و آموزش و پرورش

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-08:31 ق.ظ

    

    موضوع  :

    پیشرفت گرایی و آموزش و پرورش

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    اندیشه پیشرفت و توسعه گرایی در قلمرو اقتصاد و اجتماع و سیاسی ریشه در تغییر اجتماعی، به ویژه در دگرگونی های سده نوزدهم دارد. دگرگونی های گسترده ژرفی كه در زمینه علوم و فرهنگ، بویژه علوم اجتماعی، پیرایش و پرورش اندیشه و اندیشمندان اجتماعی و بنیانگذاری دانشی نو به نام جامعه شناسی را در باختر زمین شتاب بخشیدند و آینده نگریها و برنامه ریزی های اجتماعی - اقتصادی را بر اساس دستاوردهای دانش های اجتماعی و در پرتو شناخت جامعه و قوانین حاكم بر حركات و تغیرات اجتماعی به اصطلاح در دستور كار ترقیخواهان و صالح اندیشان قرار دادند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

پیشرفت گرایی و آموزش و پرورش

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-08:31 ق.ظ

    

    موضوع  :

    پیشرفت گرایی و آموزش و پرورش

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    اندیشه پیشرفت و توسعه گرایی در قلمرو اقتصاد و اجتماع و سیاسی ریشه در تغییر اجتماعی، به ویژه در دگرگونی های سده نوزدهم دارد. دگرگونی های گسترده ژرفی كه در زمینه علوم و فرهنگ، بویژه علوم اجتماعی، پیرایش و پرورش اندیشه و اندیشمندان اجتماعی و بنیانگذاری دانشی نو به نام جامعه شناسی را در باختر زمین شتاب بخشیدند و آینده نگریها و برنامه ریزی های اجتماعی - اقتصادی را بر اساس دستاوردهای دانش های اجتماعی و در پرتو شناخت جامعه و قوانین حاكم بر حركات و تغیرات اجتماعی به اصطلاح در دستور كار ترقیخواهان و صالح اندیشان قرار دادند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

روش های تدریس

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-04:36 ق.ظ


روش های تدریس



قیمت:40000ریال

         موضوع  :

    روش های تدریس

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    

    یكی از عناصر اصلی دربرنامه درسی وطراحی آموزش، موضوع روش های یاددهی، یادگیری است. كلیه اقدامات، تصمیمات، ضمن اجرای روش به مرحله ظهورمی رسد ویادگیری اتفاق            می افتد.

    درطراحی آموزشی، موضوعاتی چون اهداف، روش های ارزشیابی، وسایل آموزش .... تدوین واز طریق روش تدریس به راه كارهای عملی تبدیل می شود. اگر روش تدریس مورداستفاده به خوبی انتخاب واجرا شود بدون شك خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا می كنند.

    درنتیجه روش های یادگیری دردانش آموزان آموزش داده می شود وآنان می دانند چگونه یادبگیرند كه یادبگیرند.(یادگیریِ یادگیری )

    معلمان درمقام برنامه ریز وطراح آموزش  درچند گروه قرارمی گیرند كه با شناخت ویژگی های خاصی، حرفه ای یا غیرحرفه ای بودن آن ها مشخص می گردد.

    1- معلمان حافظه گرا (غیرحرفه ای)

    2- معلمان معلم مدار (غیرحرفه ای )

    3- معلمان عمل گرا (حرفه ای )

    4- معلمان شاگردمدار (حرفه ای )

    روش های تدریس از زوایای گوناگون قابل تقسیم بندی است . 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

روش های تدریس

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-04:36 ق.ظ


روش های تدریس



قیمت:40000ریال

         موضوع  :

    روش های تدریس

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    

    یكی از عناصر اصلی دربرنامه درسی وطراحی آموزش، موضوع روش های یاددهی، یادگیری است. كلیه اقدامات، تصمیمات، ضمن اجرای روش به مرحله ظهورمی رسد ویادگیری اتفاق            می افتد.

    درطراحی آموزشی، موضوعاتی چون اهداف، روش های ارزشیابی، وسایل آموزش .... تدوین واز طریق روش تدریس به راه كارهای عملی تبدیل می شود. اگر روش تدریس مورداستفاده به خوبی انتخاب واجرا شود بدون شك خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا می كنند.

    درنتیجه روش های یادگیری دردانش آموزان آموزش داده می شود وآنان می دانند چگونه یادبگیرند كه یادبگیرند.(یادگیریِ یادگیری )

    معلمان درمقام برنامه ریز وطراح آموزش  درچند گروه قرارمی گیرند كه با شناخت ویژگی های خاصی، حرفه ای یا غیرحرفه ای بودن آن ها مشخص می گردد.

    1- معلمان حافظه گرا (غیرحرفه ای)

    2- معلمان معلم مدار (غیرحرفه ای )

    3- معلمان عمل گرا (حرفه ای )

    4- معلمان شاگردمدار (حرفه ای )

    روش های تدریس از زوایای گوناگون قابل تقسیم بندی است . 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

مبانی آنتن انواع و پارامتر های آن

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-03:20 ق.ظ


مبانی آنتن انواع و پارامتر های آن



قیمت:200000ریال

    موضوع  :

    مبانی آنتن انواع و پارامتر های آن

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست مطالب

    عنوان                                           صفحه

    پیشگفتار                                        1

    فصل اول                                     3

    طرح تحقیق                                           3

    تاریخچه مختصری در باره ی موضوع تحقیق                         4

    اهمیت انجام تحقیق                                   6

    اهداف كلی تحقیق                                     6

    هدف های ویژه  تحقیق                                      6

    روش انجام تحقیق                                     7

    فصل دوم                                  8

    مبانی آنتن انواع و پارامترهای آن                             8

    2_1: تاریخچه                                         9

    2_2: انواع آنتن ها از نظر كاربرد                                  11

    الف) آنتن هرتز                                           11

    ب) آنتن ماركنی                                      11

    پ) آنتن شلاقی                                             12

    ت ) آنتن لوزی ( روبیك)                                   12

    ث) آنتن V معكوس                                    12

    ج) آنتن ماکروویو                                    13

    چ) آنتن آستینی                                           16

    ح) آنتن حلزونی                                           16

    ذ) آنتن های آرایه ای ARRAY ANTENNA                     17

    2-3 : پارامترهای آنتن                                        18

    نمودار پرتو افکنی آنتن ها                                18

    دستگاه مختصات نمایش نمودار پرتو افکنی                        18

    نمودار پرتو افکنی سه بعدی و دو بعدی                              19

    نمودار پرتو افکنی درفضای آزاد و در مجاورت زمین                   22

    نمودار پرتو افکنی آنتن فرستنده و گیرنده                          22

    جهت دهندگی آنتن ها                                       23

    پهنای شعاع و پهنای شعاع نیم توان                             23

    شعاع های فرعی آنتن ها                                    24

    مقاومت پرتو افكنی  آنتن                                      25

    امپدانس ورودی آنتن                                       25

    سطح موثر یا سطح گیرنده آنتن ها                           26

    طول موثر آنتن                                            27

    پهنای نوار فركانس آنتن ها                                27

    پلاریزاسیون آنتن ها                                       28

    پلاریزاسیون خطی                                      29

    پلاریزاسیون دایره ای                                          30                                                                                                          

    پلاریزاسیون بیضوی                                    30

    ساختمان مكانیكی آنتن ها                                  31

    اندازه آنتن                                         31

    نصب آنتن ها                                         31

    خطوط انتقال و موج برها برای تغذیه آنتن ها                        32

    رسانا  و نارساناهای مورد استفاده در ساختن آنتن ها                    33

    محافظت آنتن در برابر عوامل جوی                               34

    فصل سوم                                  35

    شبکه های کامپیوتری شبکه های بی سیم                       35

    2-1:سخت افزار شبکه                                       36

    2-1-1: شبکه های ﭘخشی(broadcast network)                      37

    2-1-2: شبکه های همتا به همتا (peer-to-peer network)               37

    2-1-3:شبکه های شخصی (personal area network)                   37

    2-1-4:شبکه های محلی (local area network)                      37

    2-1-5:شبکة شهری(Mtropolitan  Area Network)                    39

    2-1-6:شبکة گسترده (Wide Area Network)                  39

    2-1-7:شبکة بی سیم (wireless network)                         41

    2-1-8:شبکة شبکه ها (internetwork)                           42

    2-2: نرم افزار شبکه                                      42

    2-2-1:لایة فیزیکی (Physical layer)                            46

    2-2-2: زیر لایة نظارت بر دسترسی به رسانة انتقال ( MAC)                46

    2-2-3:لایة شبکه                                       47

    2-2-4:لایة انتقال(Transport layer)                            47

    2-2-5:لایة کاربرد (Application layer)                         47

    2-3: شبکه های محلی بی سیم (802.11)                        48

    2-3-1: ﭘشتة ﭘروتکل 802.11                                 49

    2-3-2: لایة فیزیکی در 802.11                                   49

    2-4: شبکه های بی سیم باند گسترده                             51

    2-4-1: لایة فیزیکی در 802.16                                   52

    فصل چهارم                                   55

    آنتن های هوشمند                                     55

     بخش اول                                        56

    آنتن های هوشمند در شبکه های بی سیم                       56

    تداخل هم کانال                                           57

    اثرات محوشدگی                                            57

    4_الف_1: جوانب تکنولوژی سیستم آنتن هوشمند                         60

    4- الف - 2: مدلهای کانال                                 62

    4-الف-2-1:مدل لی Lee s Model                           62

    4-الف- 2-2: A Model of Discreteiy Didposed , Uniform set Of Evenly

    Spread scatterers                                    63

    4- الف-2-3: مدل ماکروسل (Macro cell Model)                   64

    4-الف-2-4: مدل باند عریض میکروسل (Macrocell Wide Band Model)      65

    3-الف-2-5: Gaussian Wide – sene stionary ,uncorrelated scattering

    (GWSSUS)model                                       65

    3-الف-2-6: مدل زاویه دریافت گاوسی (Gaussian angle of)                 66

    4-الف-2-7-: مدل کانال با بردار متغیر زمانی (Time –varying-vector channel model)

    4-الف-2-8: مدل شهری واقعی(typical urban (tu/model))                 67

    4-الف-2-9: مدل شهری بد(Bad urban (Bu) model)                 68

    4_الف_3:آرایه های هوشمند:آنتن و بهره های مختلف                    68

    انواع آنتن های هوشمند                                    70

    4-الف-4:ردیابی وتكنیك های بیم آرایه سوئیچ شده                     74

    4-الف –5: راهبردهای شكل دهی بیم ثابت                         75

    4- الف – 6: پردازش آرایه از طریق شكل دهی بیم                          76

    4 الف 6- 1: الگوریتم های پایه شكل دهی سیگنال                      77

    4- الف-6-2: تركیب های آرایه ای تنظیمی                        80

     4-الف –6-3: تركیب آرایه پرتو سوئیچ شده                      81

    مثال 1-4                                        85

    4-الف-7: نكات نتیجه گیری شده                                 88

    بخش دوم                                         89

    آنتن های آرایه فازی                                      89

    4-ب-1:تاریخچه                                        89

    4-ب-2: انواع آرایه ها                                    89

    4-ب-2-1: آرایه های خطی (Linear Array)                           90

    4-ب-2-2:آرایه های مسطح (Planar Array)                           90

    4-ب-3: ویژگی های آرایه فازی                                  92

    4-ب-3-1: تکنولوژی شیفت دهنده فاز                             92

    4-ب-3-2:تکنولوژی شیفت دهنده فاز دی الکتریک ولتاژ متغیر                93

    فصل پنجم                                    95

    نتیجه و ﭘیشنهاد                                     96

    منابع                                               97

    

    فهرست اشكال

    عنوان                                                     صفحه

    شكل2.1:آنتنVمعكوس                                                                                      12

     شكل 2.2 : آنتن های بوقی مستطیلی. الف- بوق قطاعی صفحه H ؛ ب - بوق قطاعی صفحه

     E ؛ ج- بوق هرمی.                                                                                             14

    شكل 2.3 :  الف- آنتن دو مخروطی نا محدود ؛ ب- آنتن دو مخروطی محدود                15

    شكل2.4: الف- پرتو تشعشعی یك آنتن دو مخروطی نامحدود ؛ ب- آنتن دیسك و مخروط      16

    شكل 2.5 : آنتن حلزونی                                                                                      17

    شكل 2.6: دستگاه مختصات كروی                              19

    شكل2.7 : نمونه نمودار پرتو افكنی سه بعدی                          20

    شکل 2.8: نمودار پرتو افکنی میدان الکتریکی یک آنتن.                               21

    شکل2.9: ترتیب آنتن ها در تعیین نمودار پرتو افکنی                                                   22

    شكل 2.10: نمودار پرتو افكنی یك آنتن عملی.                                                           24

    شكل2.11: مدار معادل آنتن از نظر پرتو و تلفات                                                         26

    شكل2.12: آنتن متصل به بار و مدار معادل تونن آن؛ الف: آنتن        ب: مدار معادل             26

    شكل2.13:آنتن خطی به طول                                                                               27                                  

    شكل2.14: وضعیت آنتن فركانس 30 كیلو هرتز                                                         32

    شکل 1،3: لایه ها و پروتکل ها و واسطه ها                                                                44

    شکل 3,2:انتقال اطلاعات در یک شبکه 5 لایه                                                            45

    شکل 3،3: پشته پروتکل 802.11                                                                           49

    شکل3,4:پشته پروتکلی16,802                                 51

    شکل3,5: محیط انتقال در 802.16.                                                                        52

    شکل 3,6: فریم ها و برش های زمانی در روش) TDD(Time Division Duplexing     54

    شکل 4.1: مدل لی (ES انتشار دهنده موثر ؛ MU: ایستگاه پایه ؛ AE عنصر آرایه)             63

    شکل 4.2: یک مجموعه ای انتشار دهنده های یکسان که بطور یکنواخت و مجزا

     از هم قرار گرفته اند.(ES: انتشار دهنده های موثر، BS: ایستگاه مرکزی)                          64

    شکل4.3: مدل میکروسل یک کانال بی سیم (BS: ایستگاه مرکزی , MU: واحد متحرک)      65

    شکل 4.4: کانال بی سیم مدل باند عریض محیط میکروسل:

     (MU, BS منطقه بیضی هستند)                                                                         65

    شکل 4.5: مدل کانال بی سیم روی یک پرتو دلخواه از انتشار دهنده های بنا نهاده شده است.

     هر انتشار دهنده یک دسته ای ازانتشار دهنده های کوچکتر است.                                   66

    شکل 4.6: مدل زاویه دریافت گاوسی ویژه یک پرتو یک واحد انتشار دهنده ها:

     انتشار یک سیگنال واحد اصلی است.                                                                      66

    شکل 4.7: مدلRay leighمربوط به محیط همزیستی انتشار دهنده های محلی

     (local scatterer) و انتشاردهنده های اصلی.                                                         67

    شکل 4.8:محیط کانال سمتی شهری بد با یک جفت از پرتوهای اولیه و ثانویه                     68

    شکل4.9: طرح ترکیبی اختلافها به صورت انتخابی بر مبنای بیشترین SNR خروجی

     پایه ریزی شده است.                                                                                          69

    شکل 4.10: روش ترکیب بر مبنای بیشترین درصدSNR                                               69

    شکل 4.11: طرح ترکیب بر مبنای بهره مساوی: خروجی مطابق با جمع هم فازها

    از سیگنال های شاخه آرایه می باشد.                                                                       70

    شكل4.12: تركیب آنتن هوشمند و بخشهای كنترل سیگنال مربوطه.                                72

    شكل 4.13: مثالی از یك ماتریس Blass: یك ساختار سه عنصره جهت

     تولید سیم كناری عریض. ماتریس                                                                          75

    شكل 14،4: تكنیك های شكل دهی بیم؛

     (a): روش پایه باند (b).DOA/los: استراتژی مشخص طراحی.                                     77

    شكل 4.15: بیم های مستقیم برای یك آنتن هوشمند                                                  80

    شكل 4.16: تركیب آرایه سازگار: (a) مدل Applebaum  (b) مدل widrow                  81

    شكل 4.17: یک پایه دو بیم ماتریس .Butler BMP#1): بیم شکل یافته با پورت ورودی#1) 82

    شکل:4.18 هیبرید چهار گانه ابتدایی ناشی از کاربرد کاربرد یکTجادویی: یک آرایه دو المانه؛

    Tجادویی؛ بیم در برابر پورت های بر انگیخته شده؛و مسیر تاخیر  بهبود یافته از بیم پورت 4.    83

    شکل 4.19:هیبرید چهارگانه تزویج شده بر مبنای راستا(الف):هیبرید تزویج شده پهلویی؛

    (ب)هیبرید تزویج شده عمودی؛S:شکاف تزویج شده در فضای حائل بین دو موجبر؛

    و،ML:ظرفیت منطبق شده.                                                                                   84

    شكل 4.20: تركیب چهار موقعیت در پرتو قابل سوئیچ برای استفاده در

    ماتریس Butlar: (ps): شیفت دهنده فاز)                                                               85

    شكل4.21 : نمایش نقش هیبریدچهارگانه در ماتریس Butler چهارالمانی:

    هیبرید یك اختلاف فاز   درجه را در ارسال عرضه می كند.                                            86

    شکل 4.22:پیاده سازی آنتن هوشمند با سوئیچ قابل برنامه ریزی                                     87

    شکل 4.23:آرایه خطی.                                                                                        90

    شکل4.24: آرایه فازی از نوع مسطح.                                                                        91

    شکل 4.25:آرایه مسطح مستطیلی.                                                                         91

    شکل 4.26:سوییچ های میکروالکترومکانیکال                                                             93

    شکل 4.27:شیفت دهنده ی فاز دی الکتریک ولتاژ متغیر                                              93

   


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

مبانی آنتن انواع و پارامتر های آن

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-03:20 ق.ظ


مبانی آنتن انواع و پارامتر های آن



قیمت:200000ریال

    موضوع  :

    مبانی آنتن انواع و پارامتر های آن

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست مطالب

    عنوان                                           صفحه

    پیشگفتار                                        1

    فصل اول                                     3

    طرح تحقیق                                           3

    تاریخچه مختصری در باره ی موضوع تحقیق                         4

    اهمیت انجام تحقیق                                   6

    اهداف كلی تحقیق                                     6

    هدف های ویژه  تحقیق                                      6

    روش انجام تحقیق                                     7

    فصل دوم                                  8

    مبانی آنتن انواع و پارامترهای آن                             8

    2_1: تاریخچه                                         9

    2_2: انواع آنتن ها از نظر كاربرد                                  11

    الف) آنتن هرتز                                           11

    ب) آنتن ماركنی                                      11

    پ) آنتن شلاقی                                             12

    ت ) آنتن لوزی ( روبیك)                                   12

    ث) آنتن V معكوس                                    12

    ج) آنتن ماکروویو                                    13

    چ) آنتن آستینی                                           16

    ح) آنتن حلزونی                                           16

    ذ) آنتن های آرایه ای ARRAY ANTENNA                     17

    2-3 : پارامترهای آنتن                                        18

    نمودار پرتو افکنی آنتن ها                                18

    دستگاه مختصات نمایش نمودار پرتو افکنی                        18

    نمودار پرتو افکنی سه بعدی و دو بعدی                              19

    نمودار پرتو افکنی درفضای آزاد و در مجاورت زمین                   22

    نمودار پرتو افکنی آنتن فرستنده و گیرنده                          22

    جهت دهندگی آنتن ها                                       23

    پهنای شعاع و پهنای شعاع نیم توان                             23

    شعاع های فرعی آنتن ها                                    24

    مقاومت پرتو افكنی  آنتن                                      25

    امپدانس ورودی آنتن                                       25

    سطح موثر یا سطح گیرنده آنتن ها                           26

    طول موثر آنتن                                            27

    پهنای نوار فركانس آنتن ها                                27

    پلاریزاسیون آنتن ها                                       28

    پلاریزاسیون خطی                                      29

    پلاریزاسیون دایره ای                                          30                                                                                                          

    پلاریزاسیون بیضوی                                    30

    ساختمان مكانیكی آنتن ها                                  31

    اندازه آنتن                                         31

    نصب آنتن ها                                         31

    خطوط انتقال و موج برها برای تغذیه آنتن ها                        32

    رسانا  و نارساناهای مورد استفاده در ساختن آنتن ها                    33

    محافظت آنتن در برابر عوامل جوی                               34

    فصل سوم                                  35

    شبکه های کامپیوتری شبکه های بی سیم                       35

    2-1:سخت افزار شبکه                                       36

    2-1-1: شبکه های ﭘخشی(broadcast network)                      37

    2-1-2: شبکه های همتا به همتا (peer-to-peer network)               37

    2-1-3:شبکه های شخصی (personal area network)                   37

    2-1-4:شبکه های محلی (local area network)                      37

    2-1-5:شبکة شهری(Mtropolitan  Area Network)                    39

    2-1-6:شبکة گسترده (Wide Area Network)                  39

    2-1-7:شبکة بی سیم (wireless network)                         41

    2-1-8:شبکة شبکه ها (internetwork)                           42

    2-2: نرم افزار شبکه                                      42

    2-2-1:لایة فیزیکی (Physical layer)                            46

    2-2-2: زیر لایة نظارت بر دسترسی به رسانة انتقال ( MAC)                46

    2-2-3:لایة شبکه                                       47

    2-2-4:لایة انتقال(Transport layer)                            47

    2-2-5:لایة کاربرد (Application layer)                         47

    2-3: شبکه های محلی بی سیم (802.11)                        48

    2-3-1: ﭘشتة ﭘروتکل 802.11                                 49

    2-3-2: لایة فیزیکی در 802.11                                   49

    2-4: شبکه های بی سیم باند گسترده                             51

    2-4-1: لایة فیزیکی در 802.16                                   52

    فصل چهارم                                   55

    آنتن های هوشمند                                     55

     بخش اول                                        56

    آنتن های هوشمند در شبکه های بی سیم                       56

    تداخل هم کانال                                           57

    اثرات محوشدگی                                            57

    4_الف_1: جوانب تکنولوژی سیستم آنتن هوشمند                         60

    4- الف - 2: مدلهای کانال                                 62

    4-الف-2-1:مدل لی Lee s Model                           62

    4-الف- 2-2: A Model of Discreteiy Didposed , Uniform set Of Evenly

    Spread scatterers                                    63

    4- الف-2-3: مدل ماکروسل (Macro cell Model)                   64

    4-الف-2-4: مدل باند عریض میکروسل (Macrocell Wide Band Model)      65

    3-الف-2-5: Gaussian Wide – sene stionary ,uncorrelated scattering

    (GWSSUS)model                                       65

    3-الف-2-6: مدل زاویه دریافت گاوسی (Gaussian angle of)                 66

    4-الف-2-7-: مدل کانال با بردار متغیر زمانی (Time –varying-vector channel model)

    4-الف-2-8: مدل شهری واقعی(typical urban (tu/model))                 67

    4-الف-2-9: مدل شهری بد(Bad urban (Bu) model)                 68

    4_الف_3:آرایه های هوشمند:آنتن و بهره های مختلف                    68

    انواع آنتن های هوشمند                                    70

    4-الف-4:ردیابی وتكنیك های بیم آرایه سوئیچ شده                     74

    4-الف –5: راهبردهای شكل دهی بیم ثابت                         75

    4- الف – 6: پردازش آرایه از طریق شكل دهی بیم                          76

    4 الف 6- 1: الگوریتم های پایه شكل دهی سیگنال                      77

    4- الف-6-2: تركیب های آرایه ای تنظیمی                        80

     4-الف –6-3: تركیب آرایه پرتو سوئیچ شده                      81

    مثال 1-4                                        85

    4-الف-7: نكات نتیجه گیری شده                                 88

    بخش دوم                                         89

    آنتن های آرایه فازی                                      89

    4-ب-1:تاریخچه                                        89

    4-ب-2: انواع آرایه ها                                    89

    4-ب-2-1: آرایه های خطی (Linear Array)                           90

    4-ب-2-2:آرایه های مسطح (Planar Array)                           90

    4-ب-3: ویژگی های آرایه فازی                                  92

    4-ب-3-1: تکنولوژی شیفت دهنده فاز                             92

    4-ب-3-2:تکنولوژی شیفت دهنده فاز دی الکتریک ولتاژ متغیر                93

    فصل پنجم                                    95

    نتیجه و ﭘیشنهاد                                     96

    منابع                                               97

    

    فهرست اشكال

    عنوان                                                     صفحه

    شكل2.1:آنتنVمعكوس                                                                                      12

     شكل 2.2 : آنتن های بوقی مستطیلی. الف- بوق قطاعی صفحه H ؛ ب - بوق قطاعی صفحه

     E ؛ ج- بوق هرمی.                                                                                             14

    شكل 2.3 :  الف- آنتن دو مخروطی نا محدود ؛ ب- آنتن دو مخروطی محدود                15

    شكل2.4: الف- پرتو تشعشعی یك آنتن دو مخروطی نامحدود ؛ ب- آنتن دیسك و مخروط      16

    شكل 2.5 : آنتن حلزونی                                                                                      17

    شكل 2.6: دستگاه مختصات كروی                              19

    شكل2.7 : نمونه نمودار پرتو افكنی سه بعدی                          20

    شکل 2.8: نمودار پرتو افکنی میدان الکتریکی یک آنتن.                               21

    شکل2.9: ترتیب آنتن ها در تعیین نمودار پرتو افکنی                                                   22

    شكل 2.10: نمودار پرتو افكنی یك آنتن عملی.                                                           24

    شكل2.11: مدار معادل آنتن از نظر پرتو و تلفات                                                         26

    شكل2.12: آنتن متصل به بار و مدار معادل تونن آن؛ الف: آنتن        ب: مدار معادل             26

    شكل2.13:آنتن خطی به طول                                                                               27                                  

    شكل2.14: وضعیت آنتن فركانس 30 كیلو هرتز                                                         32

    شکل 1،3: لایه ها و پروتکل ها و واسطه ها                                                                44

    شکل 3,2:انتقال اطلاعات در یک شبکه 5 لایه                                                            45

    شکل 3،3: پشته پروتکل 802.11                                                                           49

    شکل3,4:پشته پروتکلی16,802                                 51

    شکل3,5: محیط انتقال در 802.16.                                                                        52

    شکل 3,6: فریم ها و برش های زمانی در روش) TDD(Time Division Duplexing     54

    شکل 4.1: مدل لی (ES انتشار دهنده موثر ؛ MU: ایستگاه پایه ؛ AE عنصر آرایه)             63

    شکل 4.2: یک مجموعه ای انتشار دهنده های یکسان که بطور یکنواخت و مجزا

     از هم قرار گرفته اند.(ES: انتشار دهنده های موثر، BS: ایستگاه مرکزی)                          64

    شکل4.3: مدل میکروسل یک کانال بی سیم (BS: ایستگاه مرکزی , MU: واحد متحرک)      65

    شکل 4.4: کانال بی سیم مدل باند عریض محیط میکروسل:

     (MU, BS منطقه بیضی هستند)                                                                         65

    شکل 4.5: مدل کانال بی سیم روی یک پرتو دلخواه از انتشار دهنده های بنا نهاده شده است.

     هر انتشار دهنده یک دسته ای ازانتشار دهنده های کوچکتر است.                                   66

    شکل 4.6: مدل زاویه دریافت گاوسی ویژه یک پرتو یک واحد انتشار دهنده ها:

     انتشار یک سیگنال واحد اصلی است.                                                                      66

    شکل 4.7: مدلRay leighمربوط به محیط همزیستی انتشار دهنده های محلی

     (local scatterer) و انتشاردهنده های اصلی.                                                         67

    شکل 4.8:محیط کانال سمتی شهری بد با یک جفت از پرتوهای اولیه و ثانویه                     68

    شکل4.9: طرح ترکیبی اختلافها به صورت انتخابی بر مبنای بیشترین SNR خروجی

     پایه ریزی شده است.                                                                                          69

    شکل 4.10: روش ترکیب بر مبنای بیشترین درصدSNR                                               69

    شکل 4.11: طرح ترکیب بر مبنای بهره مساوی: خروجی مطابق با جمع هم فازها

    از سیگنال های شاخه آرایه می باشد.                                                                       70

    شكل4.12: تركیب آنتن هوشمند و بخشهای كنترل سیگنال مربوطه.                                72

    شكل 4.13: مثالی از یك ماتریس Blass: یك ساختار سه عنصره جهت

     تولید سیم كناری عریض. ماتریس                                                                          75

    شكل 14،4: تكنیك های شكل دهی بیم؛

     (a): روش پایه باند (b).DOA/los: استراتژی مشخص طراحی.                                     77

    شكل 4.15: بیم های مستقیم برای یك آنتن هوشمند                                                  80

    شكل 4.16: تركیب آرایه سازگار: (a) مدل Applebaum  (b) مدل widrow                  81

    شكل 4.17: یک پایه دو بیم ماتریس .Butler BMP#1): بیم شکل یافته با پورت ورودی#1) 82

    شکل:4.18 هیبرید چهار گانه ابتدایی ناشی از کاربرد کاربرد یکTجادویی: یک آرایه دو المانه؛

    Tجادویی؛ بیم در برابر پورت های بر انگیخته شده؛و مسیر تاخیر  بهبود یافته از بیم پورت 4.    83

    شکل 4.19:هیبرید چهارگانه تزویج شده بر مبنای راستا(الف):هیبرید تزویج شده پهلویی؛

    (ب)هیبرید تزویج شده عمودی؛S:شکاف تزویج شده در فضای حائل بین دو موجبر؛

    و،ML:ظرفیت منطبق شده.                                                                                   84

    شكل 4.20: تركیب چهار موقعیت در پرتو قابل سوئیچ برای استفاده در

    ماتریس Butlar: (ps): شیفت دهنده فاز)                                                               85

    شكل4.21 : نمایش نقش هیبریدچهارگانه در ماتریس Butler چهارالمانی:

    هیبرید یك اختلاف فاز   درجه را در ارسال عرضه می كند.                                            86

    شکل 4.22:پیاده سازی آنتن هوشمند با سوئیچ قابل برنامه ریزی                                     87

    شکل 4.23:آرایه خطی.                                                                                        90

    شکل4.24: آرایه فازی از نوع مسطح.                                                                        91

    شکل 4.25:آرایه مسطح مستطیلی.                                                                         91

    شکل 4.26:سوییچ های میکروالکترومکانیکال                                                             93

    شکل 4.27:شیفت دهنده ی فاز دی الکتریک ولتاژ متغیر                                              93

   


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

روش بحث در کلاس

نویسنده :تیما تی
تاریخ:دوشنبه 29 دی 1393-02:20 ق.ظ


روش بحث در کلاس




قیمت: 26000ریال

         موضوع  :

    روش بحث در کلاس

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    معلم از هر روش یا الگویی که در تدریس استفاده کند، با مواردی برخورد خواهد کرد که باید درباره آنها با دانش آموزان بحث کند. این روش، الگوی تدریس مستقلی نیست، بلکه راهبرد یا جریانی از مراحل تدریس است که در اغلب الگوهای تدریس به کار می رود. با وجود این ، در معرفی این راهبرد، از اصول کلی مشابه الگوهای تدریس استفاده شده است؛ یعنی ابتدا، مبانی نظری آن وسپس کاربرد عملی آن تشریح می شود .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


  • تعداد صفحات :14
  • 1  
  • 2  
  • 3  
  • 4  
  • 5  
  • 6  
  • 7  
  • ...  
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic